poniedziałek, 11 maja 2020

Dieta a ćwiczenia.



Jak ostatnio pisałam oprócz diety zaczynam stosować trochę ćwiczeń, czy też zwykłe chodzenie ma mnie uchronić przed nadmiernym rozpasaniem. Mam nadzieje, że dzięki temu uda mi się osiągnąć jeszcze jeden element oprócz lepszej figury, a więc większą wytrzymałość, więcej siły i tym samym lepsze samozadowolenie.


Zastanawia mnie teraz kwestia czy szukać jakiś butów specjalistycznych do chodzenia, bo nie da się ukryć jest to wydatek na poziomie 200zł czy pozostać przy tych adidasach które posiadam. Nie wiem czy jest jakaś wielka różnica pomiędzy firmowymi butami, a tymi zwykłymi ze sklepu osiedlowego.


Nigdy do tej pory nie zajmowałam się sportem zawodowo, tylko teraz zaczynam trochę dbać o siebie i właśnie zastanawiam się czy po takich butach widać różnice, bo jak nie widać to po co przepłacać. Nazwa dla mnie wrażenia nie robi, chyba że się mylę?


W jakiej atmosferze najlepiej się wam ćwiczy? Ostatnio patrząc na pogodę zaczynam się zastanawiać jaka atmosfera jest najlepsza do tego aby ćwiczyć. Co powoduje iż czujemy się w danym otoczeniu lepiej i wykonywane przez nas ćwiczenia lepiej wprawiają nasze ciała w odpowiedni nastrój, oraz oczywiście lepiej nam idą.


Ostatnio właśnie wydaje mi się iż ćwiczenia na świeżym powietrzy najlepiej w otoczeniu kwiatów, gdy można czuć ich wspaniały zapach działają na mnie prawdziwie motywująco. Najlepiej chyba w tym wszystkim sprawdzają się róże i przy nich najlepiej mi się ćwiczy na trawie, gdy obok mam jakiś skalniak, czy kępy posadzonych róż. Wtedy czuje się wspaniale, a zapach róż wpływa na mnie naprawdę idealnie.


Też tak macie, czy raczej to tylko takie moje własne odczucie, a może macie coś takiego swojego co działa dla was motywująco i pobudzająco?


Zastanawiam się jaki sklep internetowy możecie polecić, gdzie kupie akcesoria do ćwiczeń. Wysyłkowa sprzedaż jest teraz bardzo modna i chyba właśnie w ten sposób się zaopatrzę w niezbędne dla mnie rzeczy, jednak zdaje sobie sprawę, iż mogą one mi nie do końca pasować. Jednak przy wysyłkowej sprzedaży mamy dużo niższe ceny niż przy normalnych zakupach w sklepach stacjonarnych i dlatego w sumie zastanawiam się nad zakupem kilku rzeczy, które będę mogła wykorzystać podczas ćwiczeń w zimowe wieczory, gdy nosa nie będzie chciało się wychylić z ciepłego domku.


W każdym razie mam nadzieje, że macie jakieś swoje ulubione sklepy internetowe i możecie coś polecić.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz